Wednesday, June 3, 2009

al-fatihah~~

semalam tanggal 2 june 2009,aku mendapat msg dari abah berbunyi;
"salam wani,untuk makluman tok wan jasin telah kembali ke rahmatullah jam 11.30 mlm ini 2 jun 09 dan akan dikebumikan pada esok pagi jam 11.00 pagi.Sedekahkan al-fatihah untuk arwah wan.bye wani"..aku yang baru bangun tidur masa tu sngt terkejut dan sebak..
kebetulan cousin aku yang kat bndung for many times col aku,aku tak sedar langsung..die col cuz nak ajak aku lek kampung on da spot..tapi aku tidur dengan tak sedar dan kebetulan tengah sakit..jadi tak dapat balik kampung...aku agak terkilan dengan perkara ni..aku hanya mampu doakan dari jauh.Terkilan tak dapat jengun dan tengok wan buat kali terakhir.Semua kenanagn dengan wan mula bermain di fikiranku..aku akan merinduinya dan pasti merinduinya..Moga roh datuk aku dicucuri rahmat..kawan2,mari sama2 sedekahkan al-fatihah untuk arwah tok wan aku,JASIN BIN TAHIR....moga rohnya dicucuri rahmat..amin~~~

No comments: