Thursday, June 18, 2009

pasrah~~

hari ini..aku mula sedar yg hidup ni tak seperti yang aku idamkan dan tak seperti yang aku harapkan...tak seindah yg dijangkakan....i thought when i moved to new house,new environment..i`m gonna happy like others...but its not dat easy..i still cant adapt wit it..
hati aku resah,jiwa aku tak tenang,seriously aku under pressure...mcm mane nk handle dgn semua menda yang berlaku ni???Ya Allah bantulah hambamu ini....mcm mane nk hidup lagi 4thn dgn keadaan yang mcm ni???aku kini bukan lagi aku yg dulu..yang happy bile dgn kwn2 aku..tak semua seindah yang dijangka...betol kata org....~~thinking~~semoga apa yang berlaku ini ada hikmahnya dan semuanya adalah yang terbuat buat diriku ini....thanx to those guys yang sngt memahami...thanx a lot especially to yana and mr.X yang sgt memahami....love u guys~~

No comments: