Friday, July 24, 2009

berfoya-foya~~

ayin yg gile karaoke nyanyi lagu selamat pengantin baru..tak pernah dibuat orang~
aku yg penuh bergaya main bowling..kikiki~~
din ngn adik die khusyuk tgk aku main bowling.ahahhaa~~
aku cm dak bodo jew~~
us..happy~~after abis main

aloo friends..sori lama tak update sejak cuti ni..cuz bz siapkan nk wat kenduri aqiqah untuk my anak sedara,anggun...ari sabtu ni kenduri die..padahal kenduri aqiqah jek..mak aku wat cm nk kenduri kawen...syg cucu la katakan...hehee~~cucu sulung laaa plak kan...apepon dlm kesibukan aku dok tlg mak aku ni..smpat gak la aku n ayin with die nye fren gi berfoya-foya kat ipoh..
karaoke,main game,lepak2,makan,main bowlins...sampai ke mlm baru la balik..kebetulan ajak din dtg skali so lpk jap ngn din n kebetulan die nk anta adik die balik poli so lepak jap je ngn die..jumpa lan jugee...so diorg da bising2 tanya bile nk tour ni..so kna ask yana dulu...yana is die nye leader...hehehe~~kay yana jgn lupe gtayu kay..hehe..kepada kengkawan yg baca blog ni n ada masa nk dtg kenduri umah aku sbtu ni..anda semua dijemput ye...ni ada beberapa picture smpat amik time hang out~


1 comment:

Unknown said...

salam..
first time drop by kat sini..
hehehehe..
syok sungguh nampaknya bersuka ria..
bagus2..
hiuhiuhiuhiu..
slmt bercuti jugak..
:)
nanti k zainab link kan ke blog..
hiuhiuhiu..
kim salam kat famili kat kuale itu..
:)