Saturday, October 24, 2009

sabtu yang menguji kesabaran~~

kenapa mesti hari sabtu??arghhh stress dgr nama kau wahai sabtu...oh ini tiada kena mengena sesapa yg bernama sabtu okayh:)...kat indonesia,certain universiti still ada kelas cntohnya mcm my universiti ni...hari sabtu org bersenang lenang cuti,kitorang harus mengadap kuliah yang sampai tengahari..ouh sungguh tak best..dah hilang satu nikmat cuti dan berehat aku...huhuhuhu:(

ok since semalam dengar rumours pasal akan berlaku gempa kat jakarta,we all pon alert la sgn sebarang bencana,dah pack2 semua dokumen2 penting,wat turn tidur supaya kalo anything happened,ade yang alert n berjaga and dapat kejotkan the others...ok fine..aku nye turn tak la lama,aku berjaga jap je then aku dah collapse..hahaha..boleh tido nyenyak lagi,sedangkan tirah,mas n yana dok berjaga takut jadi pape sampai ke pagi...thanx korg..thumbs up:)...n syukur takde pape yg berlaku...semuanya baik2 aje..:)..sunggu memenatkan la kan stay up..kesian kat kawan2 aku..
itulah al-kisahnye..sabtu sabtu:(

ok seterusnya tibalah pagi,waktu untuk ke kelas..ok klas pagi ktorg yang pukul 7.40am cancel sbb ayah kepada lecturer kitorg tu meninggal....yang kelakarnye azlan tuh ingat lecturer kitorg tu yang meninggal..hehehe..so mmg cadang gi kelas 9.20 am la the next class..aku pon sedang mengadap laptop bermain facebook,bace2 blog...sekali dpt col dari din "akak class psikom akak kol 11 kan tapi ni dtg skunk lecturer suh gabung ngn class kitorg"..ok fine,aku gelabah ngan tak mndi lagi..."akak tak mandi lagi ni din,semua yang lain belom bgn,takpe ke if lambat?"...din pon jawab "takpe kak dtg jek gtau yg lain"..aku dgn penuh rasa tanggung jawab terus msg semua kwn2 kelas aku la suh pi class..semua gelabah tye betoi ke..aku pon kate pi je la dulu tgk..hahhaa
ok so we guys pon pergilah dlm 8.15...sampai2 kelas ada la member2 lain gak so diorg kate lecturer tuh tak kasik masuk..ouh iya???ok aku pon with yana n mas masuk lah kelas tanpa segan silu nk dptkan kepastian...."maaf doc,tadi dibilang kelas c digabung sama kelas a ya??jadi kami bisa ikut sekali kan doc??"...korg tau die balas ape???uoh dgn muke yg tak bersalah n senyuman yg sinis..."oh kamu udah telat ga bisa masuk,aku lagi mau mulai kuiz ni..."....aku pon membalas.."doc,kami udah datang jauh2 ni doc,temen2 semua juga udah pada datang ni doc:...die membalas"oh kamu ikut aja kelas jam 11 nnti ya:..udah keluar".......hahahahhaha(dalam ni aku gelak la padahal masa class tadi aku hangin kot)..ok mmg aku hangin kena plus member lain pon kena halau..hello u tu lecturer PSIKOLOGI ok...takkan tak reti nak faham perasaan orang..at least say sori boley??perlu diajar lagi ke???sungguh aku marah....marahhh..hangin....

kesimpulannya,sabtu itu sungguh lah tidak best....jumaat juga begitu sbb ada kelas sampai kol 6...waaaa rasa dok mesia lagi heaven..ari jumaat dah sonok..sini:(..uwaaaaaaaaa~~~~jadi moral of da story..hargailah masa yang ada:D



No comments: