Friday, February 6, 2009

tagged by midie~~

Copy and pasted : Rules: Once you’ve been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tagged you, it’s because I want to know more about you!
1)my name is syazuwani bt abdul rahman..my friends called me syazu while my fam called me wani...hehehehe...nama syazu tu dpt gara2 time form 1 in my class there r 5 persons name wani..
so my teacher susah nk bezakan nama kitorg..so she called me syazu sbb my spelling name tuh ada "syazu"...

2)i'm now 21 years old...born on 22nd january 1988...

3)my favourite drink is "carrot susu" n my favourite food is any kind of fried rice...
aso crazy of fast food..especially kfc n mcd~~

4)born at kota bharu,kelantan but now staying at kuala kangsar,perak...

5)in love with sumone..teeeeetttt~~

6)muke nmpak sombong serious but i'm not..kinda funny person...

7)love to have a lot of friends...friends are important for me...

8)suke menghargai dan dihargai...

10)suke disayangi n mudah menyayangi....if syg,syg bebetol~~jgn main2 kay!hehe~~

11)suke jejalan..watching movie..hang out with friends.....sangat suke~~

12)paling suke tengok lelaki yg hensem..tak bule blaaa...berangan nk ada bf handsome cm edward cullen..~~hehe

13)suke gak tgk muke gals yg lawa cam model..rasa nk jadi mcm tu..tapi tak mungkin..
muke pon cm pecah umah jek ni..hehehhee~~

14)suke sembang2 @ gossip2

15)suke gak politik....tapi not really fanatic terhadap politik la...hehehe~~

16)loves chocholate very much...hurmmm....yummy~~

17)suke lagu yang rancak jek...kalo lagu slow lyn gak la tapi kna yg jiwng2..hehhee
kalo rock tak berapa sangat...

18)mudah simpati kat org lain..kekdg diz kind of feeling tak patot ade sbb mudah tertipu kalo mudah sngt simpati kat org..

19)wanna be a dentist...a successfull dentist..amin~~

20)perangai tak baik saye...cepat marah tapi cepat cool tau..hehe....cpt gelabah(clumsy)..
suke wat gaya yg tah pape(din n yana ske perli2)hehe...suke gelak kuat..aiyak takleh jadi gadis ayu maaaaa~~~

21)suke kalo dpt gembirakan hati org lain....harap sngt smua org satisfied ngn diri ni...tapi cm tk mungkin jek..

22)suke makannnnnnnnnnnnnnnnn~~tak kire pape pon..saye suke!!tgk bdn la..hehe~~

23)kalo diberi pluang ta nak blaja kat indon...sebab....sebab..sebab...sebab takde salji..ahahhaha~~bule tak cmtu?heheh~~apepon syukur..dpt gak merantau kat negara org

24)tak suke belajar..tak suke wat pape...hehehe~~~suke tido,mkn,jejalan,"beribadat"..hehe

25)saya syg family saye...syg kwn2 saye...syg dkt my mr right~~syg kat semua..syg smuanyaaaaa~~~muahhhhhhhhsss


sory midie lambat jawab tagged ni~~

No comments: