Tuesday, September 1, 2009

its not easy to become a super duper dentist~~

hurmmm new sem just started two days ago...u know what..1st day lecture dah mengadap subjek paling mantap sekali yang digemari ramai pelajar2..ahhaha..subjek dental maerial..hoho mengadap 5jam dok wakt klemer gigi..dari 5 kawat gigi kna wa..i juz finished 2...hahahaha..wuu bukan senang nk buat kawat gigi ni...siap boleh luke2 jari..lecturer aku cakap selagi tak berdarah jari awak..bermakna awak belum mahir dalam buat kawat gigi ni....hurmm..haesh wat masa ni aku belom lagi berdarah jri la..tapi sem lepas buat ukiran gigi aku dah meninggalkan kesan luka kat jari ni...hehehhee...mmg bukan sng nk jadi doktor gigi rupanya...32 btg gigi blaja 5th??wat a silly course..but itulah kenyataannya.....skill is more important dlm dentistry ni..aku admit la mende tu...dulu sengal sngt choose bidang ni sebab bajet sng sket compare to medic la kan..padahal aku ase same jek...blaja cm dak medic jugak..its jez da same...huhuhu..anatomi badan pon blaja..anatomi dental pon blaja...warghh...ari2 dok ngadap buat gigi jek...wuuuu~~~dah la lecturer semua suara tahap deringan volume paling tinggi..hurmmm~~ what to do..i hav to survive..no regret..take it as a challenge....huhuhuhu~~ari2 aku dok belek nk wat klemer gigi ni...adeiii~~sadis..at least 1jam sehari dok ngadap~~wuuuu~~gigi oh gigi..i love u laaaaa....

No comments: