Tuesday, September 29, 2009

nothing~~

raya baru jek abis...mood raya masih ade lagi..tapi hari khamis ni klas dah start..serabut memikirkan klas yg sngt memenatkan..tambah2 class denal materials..perghh..assingment bertimbun macam hape jek..nk start wat bukan main liat lagi...hadoi~

bila balik ritu..semua member asyik berckp tntg diorg da nk abis study la..ada yg dh wat intern..ada yg tahun dpn dah abis blaja..siap ade yg dh plan nk get married dlm masa 2-3 thn lagi...
aku mampu menadah telinga panas dengar sbb jealous dowh member2 semua dh nk abis blaja..aku baru terkontang-kanting kat 2nd year..ade lagi bape thn nk abis ni..lagi serabut pikir bila sampai waktu praktikal nni..sunguh mencabar..rupanya aku dah makin tua..baru sedar...hehehehe~~~
sebelum ni baje masih muda..ahahaha~~

api best jugak bila fikir-fikir time ngah blaja ni tetbe dpt kad jemputan kahwin dari member2..syok juga..aku ngan serta merta akan terbg balik mesia utk celebrate wedding member aku kalo diorg jemput..hahahaha~~tapi mase tu cm nmpk gaya aku la pling lambat kahwin ni..hihihi..opppsss dah terlebey sudey....aesh syazu,pikir blaja..blaja..ahahaha..skema~~

anyway kepada kawan2 yg dah nk abis blaja..selamat menempuh alam baru dan jgn berhenti dari belajar..belajar sampailah ke liang lahad..wohooo~~~

No comments: